Сторінка психолога
Тренінг «Казкотерапія як інструмент психолога та педагога»
У березні 2014 року у закладі було проведено з педагогами тренінг «Казкотерапія як інструмент психолога та педагога». Метою проведення тренінгу було: познайомити вчителів з поняттям «казкотерапія»; згуртування педагогічного колективу; навчити створювати і аналізувати казки; гармонізація внутрішнього стану членів колективу.
Цілющі властивості казки було покладено в основу цілого напряму сучасної психотерапії, названого казкотерапією.
Казкотерапія — це своєрідна «терапія» середовищем, особливою казковою атмосферою, в якій можуть проявитися потенційні можливості особистості, щось нереалізоване; може матеріалізуватись її мрія. А головне – виникає почуття захищеності та смак таємниці. Казкотерапія – це процес утворення зв’язку між казковими подіями та поведінкою в реальному житті.
У казці можна знайти повний перелік людських проблем і образні способи їх розв’язання. Слухаючи казки в дитинстві, людина поповнює у підсвідомості банк життєвих ситуацій. Цей банк за необхідності може бути активізований, якщо ні — так і залишиться пасивним.
Казка поєднує дорослого й дитину. Мова казки, звісно, зближує. Казка інформативніша, ніж звичайна стисла мова. Казка розвиває уяву дитини, а дорослого повертає у дитинство.
Казки супроводжують людину протягом всього її життя, вона їх чує від народження, лише зміст казок із віком змінюється. Часто й самі дорослі, при нагоді, не відмовляються від казки, адже вона допомагає їм усвідомити своє місце в світі.
Три - чотирирічні діти люблять робити героями своїх казок іграшки, маленьких чоловічків, звірят. Чотири - шестирічні зазвичай використовують образи давніх казок — фей, принцес... У шість - сім років герої вже схожі на самих дітей.
Казка є одним із інструментів педагога, психолога, батьків, за допомогою якого вони можуть спілкуватися з дітьми їхньою мовою.
Також додатково ви можете прочитати статті в нашому каталозі перейдіть за посиланням: